Gothic Fan

Forum poświęcone wspaniałej grze Gothic. Gothic1,2,Noc Kruka,3

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2007-12-27 18:06:37

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Jaskinia Zombii

Tutaj u boku orków można powalczyć z zombiakami
http://gothic.gram.pl/obrazki/potwory/g3/zombie.jpg


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#2 2008-01-01 19:02:12

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: Jaskinia Zombii

ja chce walczyć


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#3 2008-01-02 18:24:17

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Jaskinia Zombii

Oki idziecie z orkami przez jaskienie. Trafiły was strzały, macie po 130PŻ
Jeden zombiak rusza w waszą strone


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#4 2008-01-02 18:29:15

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: Jaskinia Zombii

zauwazyłem skąd lecą strzały wyciągam łuk i śle 5 strzał w stronę zombiaka (nadal obserwuje czy nie lecą strzały)


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#5 2008-01-02 18:31:25

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Jaskinia Zombii

Lucznicy i zombii nie żyją. Idzie na ciebie i orków 10 zombiaków.
Jeden ork polegl w walce drugi idzie na zombii.


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#6 2008-01-02 18:33:55

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: Jaskinia Zombii

ogladam się czy niema łucznikow i celuje z precyzją w głowy zombi posłałem ze 20 strzał


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#7 2008-01-02 18:36:57

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Jaskinia Zombii

Widzisz 3 luczników z tyłu, przygotowują się do strzału, jeden ork ucieka w twoja strone popijając eliksir życia. Zostało 2/10 zombii w armii


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#8 2008-01-02 18:41:32

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: Jaskinia Zombii

nie przejmuję sie zombiakami ponieważ są wolniwyciagam miecz biegne na środkowego łucznika robiąc przy nim fikołek z mieczem jednoczesnie rozcinam go potem wbijam miecz w tego po lewej wyciągam miecz i zasłaniam się nim przed strzałami, podchodzę do drugiego i odcinam mu głowę gdy on nakłada strzałę, cofam się wyciągam łuk kucam i wystrzeliwuje zwielka precyzją 2 strzały w zombi


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#9 2008-01-02 18:48:28

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Jaskinia Zombii

Oki wszystkie zombii wybite
Dostajesz 5pt. reputacji u assasynów oraz 10 punktów doswiadczenia


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#10 2008-01-02 18:50:17

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: Jaskinia Zombii

zabieram stamtąd towary i wychodzę


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki tłumaczenia naukowe angielski