Gothic Fan

Forum poświęcone wspaniałej grze Gothic. Gothic1,2,Noc Kruka,3


#1 2007-12-27 12:59:14

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Kupiec

http://www.gothicz.net/images/g3/predmety/teleporty/braga_scr.jpg
Tu można coś zakupić od kupca a o to towary:

Króki Miecz-
Obrażenia 16
Siła-10
Cena-60
Broń jednoręczna


Wilczy Kieł-
Obrażenia-20
Siła-10
Wartość-160
Broń jednoręczna


Kiepski Szeroki Miecz-
Obrażenia-20
Siła-20
Wartość-20
Broń jednoręczna


Kostur Sędziego-
Obrażenia-25
Siła-20
Wartość-250
Broń jednoręczna



Kiepski Długi Miecz-
Obrażenia-30
Siła-30
Wartość-350
Broń jednoręczna


Piracki Kordelas-
Obrażenia-30
Siła-20
Wartość-500
Broń jednoręczna



Miecz Paladyna-
Obrażenia-30
Siła-30
Wartość-30
Broń jednoręczna


SAMODZIELNIE Wykuty Miecz-
Obrażenia-30
Wartość-100
Siła-20


Silniejsze Bronie-


Miecz
Obrażenia od ostrza 50
Siła 100
Walka mieczem
15 zl


Nóż Asasyna
Obrażenia od ostrza 45
Zatrute
Siła 90
Walka mieczem
105 zl


Miecz królewski
Obrażenia od ostrza 160
Błogosławione
Siła 230
Walka mieczem
12000 zl


Ognisty miecz
Obrażenia od ostrza 100
Siła 120
Walka mieczem
300 zl


Katana
Obrażenia od ostrza 80
Zdolności łowieckie
Siła160
Walka mieczem
2400 zl


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sitegothic.pun.pl maltańczyk szczeniak pielęgnacja samolotem w alpy kołdra amz