Gothic Fan

Forum poświęcone wspaniałej grze Gothic. Gothic1,2,Noc Kruka,3

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

  • Index
  •  » Braga
  •  » Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

#1 2007-12-25 11:58:43

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Braga została obrabowana przez koczowników z daniny, 1 osoba która sie zgłosi otrzyma tą misje na 20zł. i 10 pt. reputacji u assasynów.


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#2 2007-12-26 17:16:56

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

1 chętny


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 

#3 2007-12-26 17:18:54

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Ja xD
Oki.
Wychodze z bragi i ide obok przełęczy do gościa który nie może wrócić bez daniny do bragi oferuje mu pomoc za informacje (nie mówie że to moje zadanie)


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#4 2007-12-26 17:23:57

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

kolega mówi ,że koczownicy są w pobliskiej jaskini i cię prowadzi


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 

#5 2007-12-26 17:27:21

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Ide za nim wyciągając swój Zardzewiały miecz(10obr.)


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#6 2007-12-26 17:55:07

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

cholera w drodze atakują was 3 pustynne pełzacze


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 

#7 2007-12-26 18:02:12

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Ja Zabieram broń assasynowi i uciekam, lapie go za ręke i razem uciekamy oddaje mu jego broń i biore swoją


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#8 2007-12-26 18:05:40

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

doszliście do jaskini atakują was koczownicy w sumie 7


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 

#9 2007-12-26 18:08:47

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Ja szybko robie przewrót lapie bron assasyna i ten co na nas biegl nadział się na jego długą broń szybko mu jego broń i biore broń tego zabitego najprawdo podobnie to Miecz Asasyna Obrażenia od ostrza 70
Zatrute
Siła 140 Walka mieczem


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#10 2007-12-26 18:10:17

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

obrywasz 70 PŻ


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 

#11 2007-12-26 18:20:29

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Ten miecz jest dla mnie za cięzki szybko biore duży kamień stojący przed jaskinią jest od niej 1m. jeden koleś na mnie biegnie a ja rzucam w niego kamieniem ziomek juz powinien nie żyć


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#12 2007-12-26 18:36:48

Bezimienny

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 17
Punktów :   

Re: Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

kolega zabił reszte i mówi żebyś zabrał danine

+10 doświadczenia
+1 punkt reputacji u asasynów


Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie             
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak

Offline

 
  • Index
  •  » Braga
  •  » Braga nie dostała daniny(misja wykonana niezgłaszac sie)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sitegothic.pun.pl