Gildia-Myśliwy
Punkty PŻ-200
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-5
Siła-60
Zręcznośc-80
Mana-10
Ekwipunek- 8 pieczeni(20% PŻ)
Złoto-0
Zbroja-Zbroja Wodnego Kręgu
Statystyki-
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +50
Ochrona przed uderzeniami +50
Ochrona przed magią +10
Broń-DOBRY Miecz Półtoraręczny(58 obr.)
Broń Dystansowa- Łuk Bukowy(55 obr.)
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -tak
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:
Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -tak
Mistrz - Strzelanie z łuku -tak
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -tak
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -tak
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -tak
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -tak
Zdejmowanie futer -tak
Skórowanie gadów -tak
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -tak
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):
Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:
Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:
Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -tak
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -tak
Otwieranie zamków -tak
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:
Przyrządzanie mikstur leczenia -tak
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -tak
Tworzenie zatrutych strzał -tak
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:
Odporność na słabość -tak
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-tak