Gothic Fan

Forum poświęcone wspaniałej grze Gothic. Gothic1,2,Noc Kruka,3


#1 2007-12-25 23:00:48

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Tutaj wlasciciel ziemski daje stosy darmowych piw


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#2 2007-12-25 23:03:38

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

rozglądam się po całej piwiarni i szukam czegoś podejrzanego


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#3 2007-12-25 23:08:30

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Widzisz pijanych ludzi
Strażnika Miejskiego
Nowicjusza
2 Obywateli
Jeden Myśliwy
Bogacz Valentino
Karczmarz


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#4 2007-12-25 23:09:59

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Podchodze do Krczmarza i mówie
-czy nie widziałeś tutaj czegoś podejrzanego??


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#5 2007-12-25 23:10:34

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

On mowi "NIE!!, chcesz piwko?"


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#6 2007-12-25 23:11:16

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

-sypne groszem jeśli powiesz mi


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#7 2007-12-25 23:12:49

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

"Oh nie!! albo może, a nie wiem zapytaj sie valentino on tu jest szycha umuafhhkakjha, haha moze piwka!!!"


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#8 2007-12-25 23:14:14

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

nie pije na służbie
podchodze do Valentina i mówie
-czy nie widziałeś tutaj czegoś dziwnego?


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#9 2007-12-25 23:18:11

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

"moze dziwne jest to ze rupert zamiast pilnowac karczmy upija sie tu to powinno byc karalne wsrod strazników nikt mu nie powinien darowac ostatnio jacys zlodziejaszcy mnie okradali i on ani rusz taksamo jak wylal karczmarzowi na leb cale piwo jeszcze caly czas o 19 drze ryja ze orkowie nadchodza on ma jakies obsesje jest jakis debilem powinni go zamknac...i tak nawija..."


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#10 2007-12-25 23:21:03

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Biore Ruperta i mówie
- idziemy Lord Andre Bardzo się ucieszy


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#11 2007-12-25 23:23:20

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Idz do andre i przyprowadz ruperta


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#12 2007-12-26 17:51:50

Wilk

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

wchodze pod lade patrze czy tam jest wejście do kryjówki


Gildia- Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy-
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),mikstura,
Złoto-900
Zbroja-
Lekki Pancerz Straży
Jego statystyki obrony-
Przed Bronią-40
Przed Strzałami-40
Przed Ogniem-5
Przed Magią-5
Wartość-600szt.zł

Broń-zardzewiały miecz(10 obr.),Wilczy Kieł(20obr.)
Broń Dystansowa-żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-17

Nasze umiejęności-
Zdolności bojowe:

Walka mieczem -Tak
Biegły - Walka mieczem-Tak
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#13 2007-12-26 18:00:01

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Widzisz tunel a na końcu palą sie jakieś swieczki, nagle nadchodzi karczmarz i mówi Kur** wypi******* ty h**u bo jak ci zaj**** to się z rozumem nie pozbierasz!!


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

#14 2007-12-26 18:55:28

Bubek

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 40
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Wchodze by zastąpić właściciela piwiarni czy jakoś tam


Gildia-Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),14 ryby (+10 hp)
Złoto-130
Zbroja-strój wieśniaka (20 obr.)
Broń- zardzewiały miecz(10 obr.)
Broń dystansowa żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khornis-2

Walka mieczem
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:

Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie

Offline

 

#15 2007-12-26 18:57:53

Zuben

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 157
Punktów :   

Re: Piwiarnia Właściciela Ziemskiego

Strażnika piwiarni.
Oki widzisz bójke valentino bije się z obywatelem przerwij to


Gildia-Assasyn
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Złoto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -tak
Odporność na gorąco/ogień-tak
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -tak
Akrobatyka-nie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://bizigune.eu