Gothic Fan

Forum poświęcone wspaniałej grze Gothic. Gothic1,2,Noc Kruka,3


#1 2007-12-30 13:00:26

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

arena

tutaj walczysz z przeciwnikami


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#2 2008-01-05 13:00:18

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

ja chcę walczyć


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#3 2008-01-05 13:08:39

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

twoim przeciwnikiem jest pelmo ma 100 PŻ, sztylet (7obr) skórzaną zbroję, tarcze


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#4 2008-01-05 13:16:53

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

gdy jestem na arenie podchodze wale w niego mieczem gdy się obroni tarczą łapie drugą  rękom jego tarcze i kopie w niego nogą


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#5 2008-01-05 13:20:13

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

nie ma tarczy ale gdy go kopałeś drasnął cie sztyletem masz 90 PŻ


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#6 2008-01-05 13:27:50

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

po tym jak mnie walnąłeś, oddaje ci


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#7 2008-01-05 13:31:31

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

dobra dostał z zaskoczenia ma 70PŻ pamiętaj masz zranioną nogę, on podbiega chce cie dżgnąć ale nagle cię kopie oberwałeś masz 80 PŻ


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#8 2008-01-05 13:37:52

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

wstaje i czekam na twój atak


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#9 2008-01-05 13:39:00

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

nic się nie dzieje on nie atakuje


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#10 2008-01-05 13:47:12

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

podchodze podnosze noge on myśli że go kopie i wale go mieczem


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#11 2008-01-05 13:59:46

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

dobra ma krótki sztylet więc nie dosięgnął ma 50PŻ


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#12 2008-01-05 14:05:12

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

kopę go 2 razy i odskakuje

Ostatnio edytowany przez gorn (2008-01-05 14:07:25)


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#13 2008-01-05 14:11:53

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

przed 1 kopem nie obronił się ale przed 2 schylił się i kopnął cię ty masz 70PŻ a on 40PŻ


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

#14 2008-01-05 14:15:43

gorn

Wędrowiec

Zarejestrowany: 2008-01-04
Posty: 24
Punktów :   

Re: arena

odskakuje i czekam


Gildia-buntownik
Punkty PŻ-100
Punkty Doświadczenia-0
Poziomy-1
Siła-20
Zręcznośc-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5%HP)
Złoto-190
Zbroja-farmerski strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +5
Ochrona przed ogniem +0
Ochrona przed pociskami +10
Broń- zardzewiały miecz (30 obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-
U buntowników-0
U asasynów-
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-nie

Offline

 

#15 2008-01-05 14:21:18

milten

Wybraniec

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 57
Punktów :   
WWW

Re: arena

czeka


Gildia-najemnik
Punkty PŻ-150
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-1
Siła-30
Zręcznośc-10
Mana-10
kowalstwo-1
złodziejstwo-0
wiedza starożytna-0
Ekwipunek-20 grzybów(+5%HP), 17 roślin leczniczch(+25%HP),łopata,kilof
Złoto-480
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broń- miecz paladyna(30 obr.)
Broń Dystansowa-tak łuk assasyna (45 obr.), 90strzał
Punkty reputacji-
U orków-3
U buntowników-0
U asasynów-5
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejętności-
Zdolności bojowe:
___________________________________________________________________

zabójstwa:
ork-100 zł
człowiek orków-80 zł
assasyn-90 zł
mag/szaman-200 zł
towarzyszenie-100 zł

JAKBY CO PISAC W CAPE DUN, BRAGA, KLAN OGNIA

_________________________________________________________________

Walka mieczem -tak
Biegły -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -nie             
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły  -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą-nie
_________________________________________________________________________
Zdolności łowieckie:

Strzelanie z łuku
Biegły-nie
Mistrz  -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Starożytna wiedza (Magia):

Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły -nie
Biegły -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:

Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Złodziejstwo:

Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa -nie
Biegły -nie
Mistrz -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły -nie
Mistrz  -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:

Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Różne:

Odporność na słabość -nie
Odporność na trucizny -nie
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
akrobatyka-tak

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
wskrak.pl