Gildia-Strażnik miejski
PŻ-100
Punkty Doświadczenia-10
Poziomy-0
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP)
Złoto-400
Zbroja-strój wieśniaka(20 obr.)
Broń-krótki miecz(16obr.)
Broń Dystansowa-
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khorinis-5
Zdolności bojowe:
Walka mieczem-tak
Biegły - nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły -
Mistrz -
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły -
Mistrz -
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły -
Mistrz -
Regeneracja: nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: nie
Zdolności łowieckie:
Strzelanie z łuku
Biegły - nie
Mistrz - nie
Łowca: nie
Łowca grubej zwierzyny:nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):
Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:
Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:
Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:
Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:
Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: -nie
Akrobatyka-nie